Περιοδικό: [X]TREME, 1/5/2003

"Πολλοί μπορεί να θεωρούν ότι έκανα στροφή, γιατί η αλήθεια είναι πως στην πορεία μου ασχολήθηκα με αρκετά διαφορετικά πράγματα - άλλαζε ο ήχος κάθε φορά, χωρίς όμως φοβερές ακρότητες. Η διάθεση μου ήταν να κάνω κάθε φορά κάτι καλύτερο κι άλλες φορές τα κατάφερα περισσότερο, άλλες πάλι λιγότερο. Η ουσία είναι ότι προσέγγιζα τη μουσική πάντα με σεβασμό και αγάπη. Κάπως έτσι έγινε και η καινούρια μου δουλειά."

"Θυμάμαι χαρακτηριστικά τον Κώστα Τουρνά που μου είχε πει « Δεν γίνεται άνθρωπος που έχει σπουδάσει μουσική, που τραγουδάει και εκφράζεται με τον δικό σου τρόπο να μην γράφει. Κάποια στιγμή θα γράψεις και δικά σου κομμάτια ». Και να σκεφτείς ότι αυτό μου το είπε όταν του είχα εκφράσει το θαυμασμό μου γι' αυτά που έχει γράψει εκείνος. Πάντα ζήλευα τους ανθρώπους που γράφουν. Είχα λοιπόν το απωθημένο, αλλά δεν είχα δοκιμάσει ποτέ, περίμενα να βγει από μόνο του. Ήμουν πολύ ντροπαλή με τα τραγούδια, ήθελα να τα ακούσουν πρώτα κάποιοι άνθρωποι δικοί μου, φοβήθηκα και την κριτική..."

"Αυτή η δουλειά έχει πάρα πολλές χαρές και πάρα πολύ μεγάλες πίκρες. Η στιγμή που βγαίνεις στη σκηνή και τραγουδάει ο κόσμος το κομμάτι σου, δεν ανταλλάσσεται με τίποτα. Είναι μαγικό το χειροκρότημα."

"Πράγματα που άρχισαν να με ενοχλούν τα έκοψα μαχαίρι. Είπα ότι δεν θα κάνω πια εμφανίσεις σε μαγαζιά όπου θα «αναγκάζομαι» να λεω τραγούδια μόνο και μόνο για να διασκεδάσω τον κόσμο. Έπιασα τον εαυτό μου να γυρνάει πίσω και να αναρωτιέται: Γιατί ξεκίνησα να τραγουδάω; Τι είναι αυτό που με γοητεύει στη μουσική; Ποιος είναι ο στόχος μου; Μπορώ να κάνω και σήμερα αυτό που μου αρέσει χωρίς να σκέφτομαι πόσα λεφτά θα βγάλω ή πόση δόξα θα κερδίσω. Δεν έχουν σημασία όλα αυτά. Σημασία έχει να βγαίνω σε μια σκηνή και να λεω αυτά που γουστάρω. Αφήστε με λοιπόν να κάνω αυτό που θέλω, χωρίς να πρέπει να κάνω αυτό που κάνει και κάποιος άλλος!"

"...θεωρώ πως πάντα ήμουν στη μέση. Ούτε η λαϊκή τραγουδίστρια ήμουν που κρατούσε μαγαζί, αλλά ούτε και από την άλλη μεριά. Για κάποιο λόγο, είχα την εκτίμηση πολλών σημαντικών καλλιτεχνών. Είναι αυτοί που με βοήθησαν σε αυτή τη δουλειά, αλλά και άλλοι που θα με βοηθήσουν στα επόμενα βήματα. η ανάγκη μου ήταν α βρεθώ σε διαφορετικούς χώρους και να κάνω αυτά που θέλω. Τόσο απλά είναι τα πράγματα."

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι φαν της Ευριδίκης γράφουν ...

Θέλει να κάνει παιδί με τον Κοργιαλά

Ταιριάζουμε