Αφισόραμα Μαϊου 2003

Μετράει ήδη 12 χρόνια δισκογραφικής παρουσίας που έχουν σφραγιστεί από τη συνεργασία της με τον πρώην σύζυγό της, Γιώργο Θεοφάνους. Φέτος όμως κάτι έχει αλλάξει: η Ευρυδίκη πειραματίζεται με τον ηλεκτρονικό ήχο στο νέο της άλμπουμ με τίτλο «Όσο φεύγω γυρίζω» και συνεργάζεται με νέους δημιουργούς δείχνοντας στους fans μια άλλη, πιο δυναμική πλευρά της…

Τη συναντήσαμε στο σπίτι της, στο Ελληνικό, και παρ' όλο που ο γιος της, Αγγελος, ήταν λίγο αδιάθετος, εκείνη αποδείχτηκε όχι μόνο άψογη οικοδέσποινα αλλά και το ιδανικό πρόσωπο για κουβεντούλα και καφέ! Μπορεί το παρουσιαστικό της να θυμίζει έφηβη, η Ευρυδίκη όμως ξέρει πολύ καλά ποια είναι και τι θέλει. Απόδειξη γι' αυτό, η συνέντευξη που ακολουθεί…

Α: Αλήθεια, Ευρυδίκη εσύ πως πίνεις τον καφέ σου;
Ε: Σκέτο. Επειδή ο καφές είναι απόλαυση, προτιμώ να μην αλλοιώνω καθόλου τη γεύση του. Συνήθως τον απολαμβάνω μόνη μου, ακούγοντας μουσική ή βλέποντας τηλεόραση. Ετοιμάζω το καφέ μου μόλις ξυπνήσω, τον οποίο βέβαια δεν αποχωρίζομαι καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Α: Ας μιλήσουμε λίγο για τη δουλειά σου. Πολλοί μιλούν για μια στροφή της Ευρυδίκης στη ηλεκτρονική-ποπ μουσική. Τι απαντάς;
Ε: Δε θα έλεγα πως κάνω κάποια στροφή. Αυτή η αλλαγή, που όλοι εντοπίζουν, έγκειται στο διαφορετικό ήχο που χαρακτηρίζει τους συνεργάτες μου. Καθένας έχει το δικό του ήχο, τη δική του ενορχήστρωση και τη δική του προσωπικότητα. Ο Δημήτρης Κοργιαλάς κινείται κυρίως σε δρόμους ηλεκτρονικούς, ο Γιώργος Δημητριάδης σε πιο ροκ και ούτω καθεξής. Οι συνθέσεις αυτές ντυμένες με τη δική μου φωνή ίσως κάνουν αυτά τα τραγούδια να ξεχωρίζουν από κάποια άλλα.

Α.:Μια πρώτη γεύση πήραμε από το «Κι αλλιώς» live cd που κυκλοφόρησε πέρσι.
Ε: Είχα διάθεση για κάτι διαφορετικό, κάτι που να αγγίζει περισσότερο τα ξένα μουσικά δεδομένα. Αγαπούσα κάποια κομμάτια είτε παλιότερα είτε καινούρια που τα έλεγα πάντα στα live μου και θέλησα να τα μοιραστώ και δισκογραφικά με τον κόσμο.

Α: Για το τελευταίο σου άλμπουμ ξέρω ότι πέρασες μήνες στο στούντιο μέχρι να βγει το επιθυμητό αποτέλεσμα…
Ε: Περάσαμε ενάμιση ολόκληρο χρόνο στο στούντιο συλλέγοντας και ηχογραφώντας το υλικό που επιθυμούσαμε. Αυτή η δουλειά όμως δε μας κούρασε καθόλου. Βγήκε αβίαστα και την απολαύσαμε πολύ γιατί δοθήκαμε ολοκληρωτικά. Το ευτυχές είναι βέβαια πως δεν το αγαπήσαμε μόνο εμείς αλλά και ο κόσμος, πράγμα που μας δίνει διπλή χαρά.

Α: Έχεις πια 11 άλμπουμ στο δισκογραφικό σου ενεργητικό. Πως νιώθεις;
Ε: Δεν κατάλαβα πως πέρασαν τόσα χρόνια, ειλικρινά. Κάθε χρόνο βγάζαμε και καινούρια δουλειά γιατί έτσι απαιτεί η δισκογραφία. Κοιτάζοντας πίσω, νιώθω πως τώρα ξεκινάω την καριέρα μου. Έχει μείνει το ίδιο πάθος για μουσική και για δημιουργία, οι ίδιοι στόχοι κι εγώ έχω παραμείνει ο ίδιος άνθρωπος. Πάντα προσπαθώ για το καλύτερο.

Α: Πρώτη φορά χωρίς τον Γιώργο Θεοφάνους: πώς ήταν;
Ε: Το να συνεργαστώ και με άλλους δημιουργούς ήταν κάτι που το ήθελα από καιρό. Μπορώ να σου πω πως ήταν και ιδέα του Γιώργου να κάνω μια δουλειά χωρίς εκείνον. Το είχαμε συζητήσει πριν από 3-4 χρόνια –δεν είχε δηλαδή να κάνει με τον χωρισμό μας- και τώρα ήρθε η κατάλληλη στιγμή να υλοποιηθεί αυτό το σχέδιο.

Α: Σ' αυτό το άλμπουμ βάζεις την υπογραφή σου στη μουσική και τους στίχους κάποιων κομματιών.
Ε: (γελάει ντροπαλά) Είναι η πρώτη φορά που επιχείρησα να κάνω κάτι τέτοιο. Να καταγράψω, δηλαδή, τις μελωδίες που είχα στο μυαλό. Μέχρι τώρα απλώς τις σιγοτραγουδούσα. Δεν είμαι επαγγελματίας συνθέτης. Καταγράφω τη διάθεση της στιγμής και τίποτ’ άλλο.

Α: Σκέφτεσαι να δώσεις τραγούδια σου σε συναδέλφους σου;
Ε: Δεν το έχω σκεφτεί. Η αλήθεια είναι πως είμαι πολύ επιφυλακτική για τα κομμάτια που γράφω, γι’ αυτό και πριν μπουν στο cd τα άκουσαν όλοι, από την εταιρεία μου μέχρι φίλους και συνεργάτες.

Α: Υπήρξαν πικρόχολα σχόλια και κακίες που σε πλήγωσαν;
Ε: Υπήρξαν σημαντικές στιγμές στη ζωή μου, καλές και άσχημες, Η γεύση που μου έχει μείνει όμως απ' όλα αυτά είναι γλυκιά, γιατί έγινα πιο δυνατή για να πετύχω τους στόχους μου. Ακόμα και οι δυσκολίες με κάνουν και χαμογελώ. Όσο ευαίσθητη κι αν φαίνομαι είμαι σκληρή στη δουλειά μου. Είμαι πεισματάρα και πιστεύω πολύ στον εαυτό μου.

Α: Πρόσφατα έκανες ένα τατουάζ που συζητήθηκε πολύ. Τι ακριβώς είναι;
Ε: Ναι, ήθελα να το κάνω εδώ και 2-3 χρόνια. Είναι μια νεραϊδούλα. Δε σημαίνει τίποτα –αν αυτό θέλεις να με ρωτήσεις- απλώς μου άρεσε και το έκανα.

Α: Μελλοντικά σχέδια;
Ε: μαζί με τον Δημήτρη Κοργιαλά και το Χρήστο Ραζή θα κάνουμε κάποιες εμφανίσεις σε όλη τη Ελλάδα. Σ' αυτές τις μουσικές παραστάσεις παρουσιάζουμε καινούρια αλλά και παλιότερα κομμάτια που όλοι μας λίγο πολύ- έχουμε αγαπήσει.

Α: Ποια είναι η πιο βαθιά σου επιθυμία που ακόμα δεν έχει εκπληρωθεί;
Ε: Θα ήμουν αχάριστη αν έλεγα πως υπάρχουν όνειρα που δεν έχουν εκπληρωθεί. Η ζωή μού έχει φερθεί πολύ γενναιόδωρα και αυτό πρέπει να το ομολογήσω. Αυτή τη στιγμή, τα περισσότερα όνειρά μου έχουν να κάνουν με τον Αγγελο.

Α: Θέλω να μου περιγράψεις το εαυτό σου. Πολλοί σε χαρακτηρίζουν ως το πιο καλό παιδί της δισκογραφίας.
Ε: (γέλια) Όσο κι αν ε μου φαίνεται, είμαι πολύ απρόβλεπτη. Από τη μία, είμαι ευαίσθητη, φαίνομαι ανοιχτή απέναντι σε όλους, εύθυμη και από την άλλη, μπορώ να πω πως είμαι άνθρωπος που δεν μπορεί εύκολα να το πλησιάσει κανείς. Είμαι καλή για παρέα αλλά δεν πιάνομαι εύκολα φίλη. Έχω βαθιά μέσα μου κρυμμένη μια σκληρότητα που έρχεται σε αντίθεση στην καλοσύνη της ψυχής μου…

Α: Τελικά στα προσωπικά σου, Ευρυδίκη, «όσο φεύγεις γυρίζεις»;
Ε: «Όσο φεύγω γυρίζω», είναι αλήθεια. Νομίζω πως είναι κάτι που το κάνουμε όλοι. Τα πισωγυρίσματα σε καταστάσεις του παρελθόντος είναι αποτέλεσμα των ανασφαλειών μας.

Α: Ποια από τα παλαιότερα τραγούδια σου έχεις αγαπήσει πολύ;
Ε: Είναι κάποια τραγούδια που έχουν μείνει χαραγμένα στην μνήμη μου. Δεν υπάρχει περίπτωση να εμφανιστώ κάπου και να μην τραγουδήσω το «Πόσο Λίγο Με Ξέρεις», την «Πυξίδα», το «Είμαι Ανθρωπος Κι Εγώ» και το «Περνάς Ακόμα Καλά». Είναι κομμάτια που έχω πραγματικά αγαπήσει.

Α: Δε θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε και στα τεκταινόμενα του πολέμου. Είσαι μητέρα και βλέπεις με άλλα μάτια κάποια πράγματα. Θέλω το δικό σου σχόλιο.
Ε: Εδώ μιλάμε για έναν παράλογο πόλεμο. Με ενοχλεί που όλοι φαινόμαστε πιόνια κάποιων «έξυπνων» που μας εκμεταλλεύονται για τα δικά τους συμφέροντα. Είναι άδικο! Πρέπει να πιστέψουμε στις δικές μας δυνάμεις και να καταλάβουμε ότι όλα εξαρτώνται από μας!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι φαν της Ευριδίκης γράφουν ...

Θέλει να κάνει παιδί με τον Κοργιαλά

Ταιριάζουμε