Περιοδικό: ΟΜΙΚΡΟΝ 1/5/2003

«Όλος ο κόσμος έχει μπερδευτεί», υποστηρίζει ο Τάσος Τρύφωνος με τη σχέση τους και σχολιάζει το βραβείο που της αφιέρωσε ο Γιώργος Θεοφάνους στα «Αρίων» αποκαλώντας την «αγάπη της ζωής του». Η Ευρυδίκη λεει ότι «με το Γιώργο πάντα θα αγαπιόμαστε» και ότι και για εκείνη είναι ο άνθρωπος της ζωής της και ο πατέρας του παιδιού της. Παραδέχεται ότι εκπλάγηκε και ένιωσε αμήχανα με την αφιέρωση του Γιώργου, επειδή όλες οι κάμερες στράφηκαν σ’ εκείνη και όλοι άρχισαν να την κοιτούν. «Τώρα με το Γιώργο είμαστε καλύτερα από ποτέ. Είμαστε οι καλύτεροι φίλοι και έχουμε τον Αγγελο, που πάντα θα μας κρατά μαζί».

Τι άλλαξε στην Ευρυδίκη αυτά τα δύο χρόνια;

«Πολλά πράγματα. Για πρώτη φορά πήρα τη ζωή μου στα χέρια μου. Εάν λάβεις υπόψη σου ότι ποτέ στη ζωή μου δεν υπήρξα μόνη μου και δεν χειριζόμουν τα πράγματα μόνη μου, τότε θα καταλάβεις ότι χρειαζόταν μεγάλη δύναμη εκ μέρους μου για να μπορώ να σταθώ στα πόδια μου... Είχα την πολυτέλεια να τα βρίσκω όλα έτοιμα και στρωμένα. Γι’ αυτό τώρα με ενθουσιάζει η ιδέα ότι όλα περνούν από το χέρι μου... Εγώ θα επιλέγω τα τραγούδια που θα πω, εγώ θα βρω τους συντελεστές, εγώ θα ασχοληθώ με το εξώφυλλο του δίσκου μου, το πού θα τραγουδήσω και με ποιους»

Λεει επίσης ότι ο Γιώργος Θεοφάνους κρατά μια τρυφερή και συμβουλευτική στάση απέναντι στην καριέρα της και ότι παρακολουθούσε από την αρχή την δημιουργία του «Όσο φεύγω γυρίζω». Νιώθει περήφανη για το Γιώργο που «κατάφερε να εδραιωθεί ως ο Νο1 συνθέτης στην Ελλάδα αυτή τη στιγμή».

«Όσο Φεύγει Γυρίζει»;

«...δεν είμαι άνθρωπος που φεύγω εύκολα. Υπήρξα καλομαθημένη στη ζωή μου. Εάν εξαιρέσεις το διάστημα μετά το χωρισμό, δεν έχω περάσει δύσκολα. Σίγουρα, όμως, γυρίζω πάντα στη μουσική, όσο καιρό κι αν απέχω».

Δεν αποκηρύσσει τις προηγούμενες δουλειές της...

«...δεν είμαι άνθρωπος που αποκηρύσσω καταστάσεις και ανθρώπους από τη ζωή μου. Δεν έχω αυτή την σκληράδα αν θες. Πιστεύω ότι έχω πει πολύ καλά ποπ τραγούδια όλα αυτά τα χρόνια, τα οποία για κανένα λόγο δε θα αποκήρυττα... ό,τι έχω πει μέχρι σήμερα με εξέφραζε τη στιγμή που το έλεγα».

Το μόνο «λάθος»...

Το μόνο μου «λάθος» αν θες, ήταν όταν είχα την ψευδαίσθηση ότι θα μπορούσα να λεω πιο λαϊκά τραγούδια και να γίνω τραγουδίστρια της πίστας. Το έκανα πολύ καλά γιατί στη δουλειά είμαι «σκυλί», αλλά όταν κάτι δεν βγαίνει από μέσα σου αυτό βγαίνει και προς τα έξω.»...

«Απόσταγμα ψυχής»...

«Το «Όσο Φεύγω Γυρίζω» είναι το απόσταγμα της ψυχής μου, ό,τι είχε μείνει μέσα μου ανεκπλήρωτο και ήθελε να βγει προς τα έξω και να επικοινωνήσει με τον κόσμο».

Η αγωνία να γίνει αποδεκτή από ένα άλλο κύκλο καλλιτεχνών...

«Θεωρώ ότι όταν πάντα έχεις μια αξιοπρεπή στάση στη ζωή και την καριέρα σου όλοι μπορούν να σε αποδεχτούν πιο εύκολα».

Δεν είναι πια η γλυκιά κοπελίτσα...

«Ποτέ δεν ήθελα να βγαίνω προς τα έξω έτσι, παρόλο που όντως είμαι άνθρωπος που αποφεύγω τις εντάσεις. Τώρα, όμως, νιώθω πιο «επιθετική» με την έννοια ότι έχω άλλη ορμή και άλλη δυναμική στα πράγματα. Όταν έχεις βρει την ισορροπία μετά από τρομερές ανακατατάξεις ενστικτωδώς γίνεσαι πιο «επιθετική» με την έννοια ότι ξέρεις που πατάς και τι κάνεις, δεν αμφιταλαντεύεσαι.

Νιώθει ευτυχισμένη τώρα;

«Νιώθω πολύ καλά και με αυτοπεποίθηση».

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι φαν της Ευριδίκης γράφουν ...

Θέλει να κάνει παιδί με τον Κοργιαλά

Ταιριάζουμε