Τα Video Clip της Ευριδίκης

CD Για πρώτη φορά
(1) Για πρώτη φορά (2) Φύγε (3) Ο επόμενος αιώνας (4) Ταιριάζουμε (5) Το μόνο που θυμάμαι

CD Πόσο λίγο με ξέρεις
(1) Πόσο λίγο με ξέρεις (2) Πυξίδα (3) Κάνε πως μ'αγαπάς (4) Τέρμα

CD Μίσησέ με
(1) Ζηλιάρης ουρανός (2) Μίσησέ με (3) Τώρα ζω για μένα (4) Μόνο μια στιγμή

CD Φθινόπωρο γυναίκας
(1) Φθινόπωρο γυναίκας (2) Φοβάμαι (3) Είναι που δεν σ'έχω

CD Η επόμενη μέρα
(1) Αυτό το φιλί (2) Να με κοιτάς (3) Για ποιαν αγάπη μου μιλάς (4) Στον πέμπτο (5) Έλα

CD Πες το μου αυτό
(1) Πες το μου αυτό (2) Να του πείτε (3) Με ξενύχτια και με πόνο

CD Δέσε μου τα μάτια
(1) Σημάδι στο λαιμό (2) Δέσε μου τα μάτια (3) Λεπίδες (4) Δεν τελειώνουμε ποτέ

CD Το κουμπί
(1) Το κουμπί (2) Αυτά που κρύβω μέσα μου (3) Το τρίτο συρτάρι

CD Όλα δικά σου
(1) Για μένα (2) Όλα δικά σου (3) Τα διαγραμμένα

CD Live...κι αλλιώς
(1) Fallin (2) Ζηλεύει η νύχτα

CD Όσο φεύγω γυρίζω
(1) Πιάσε με (2) Σταγόνα στο Αιγαίο

CD Στο ίδιο βαγόνι
(1) Στο ίδιο βαγόνι (2) Θέλω τόσο να σε δω

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι φαν της Ευριδίκης γράφουν ...

Θέλει να κάνει παιδί με τον Κοργιαλά

Ταιριάζουμε