Συνέντευξη Ευρυδίκης

Ετοιμάζει το δέκατο πέμπτο άλμπουμ της μέσα σε μια καριέρα γεμάτη πλούσιες εναλλαγές, έχοντας αφήσει πίσω την παλιά της εποχή. Λίγο πριν τη συναυλία της στο Μύλο με τον Δημήτρη Κοργιαλά, η Ευρυδίκη μίλησε στον Χρήστο Μιχαλέρη και το περιοδικό CITY γι' αυτήν και τις σκέψεις της για τα νέα της βήματα.

Τι θα παίξετε στη συναυλία στο Μύλο με τον Δημήτρη Κοργιαλά;
Το πρόγραμμα μας βασίζεται κυρίως σε τραγούδια από την προσωπική μας δισκογραφία... τραγούδια που έχουμε αγαπήσει πολύ και εμείς όσο και ο κόσμος, αλλά και τραγούδια που έχουμε διασκευάσει από την ελληνική και ξένη ποπ-ροκ σκηνή. Ένας συνδυασμός ποπ-ροκ και electro ήχων που χαρακτηρίζουν πάντα τα live μας, με μία εσωτερική δύναμη που πηγάζει κυρίως από τους στίχους, αλλά και την διάθεση μας να ερχόμαστε πάντα πολύ κοντά με το κοινό δημιουργώντας έτσι μία ζεστή και φιλική ατμόσφαιρα. Και εννοείται επιφυλάσσουμε μικρές εκπλήξεις με καινούργια τραγούδια, ώστε να ακούει το κοινό κάθε φορά κάτι διαφορετικό και μη αναμενόμενο.

Μέσα στην γενικότερη αυξανόμενη ομοιομορφία νέων μουσικών, τι πιστεύετε πως κάνει τη δική σας διαφορετική;
Διαφορετικός και μοναδικός είναι ο κάθε καλλιτέχνης που είναι αληθινός. Πέρα από ήχους και τεχνικές παραγωγής που κάνουν ενδεχομένως μία δουλειά πιο σύγχρονη, πιο σημερινή και ξεχωριστή, αυτό που μετράει για μένα περισσότερο είναι να έχεις χαρακτήρα και προσωπικότητα. Και πιστεύω ότι αυτό το συναντά κανείς στα τραγούδια του Δημήτρη, στη στάση του απέναντι στα πράγματα σε όλη του την πορεία, από το ξεκίνημα του μέχρι και σήμερα, καθώς επίσης, και στη δική μου πορεία, ειδικά από τη στιγμή που άρχισα να γράφω τα δικά μου τραγούδια, γιατί εκεί θεωρώ ότι μπορεί να δει κανείς τον καλλιτέχνη στην πραγματική του υπόσταση.

Στην έως τώρα πορεία σου σε έχει ενοχλήσει ποτέ η αντιμετώπιση που είχαν τα τραγούδια σου;
Όχι, τίποτα δεν με ενοχλεί... από τη στιγμή που κάνω πάντα αυτό που μου αρέσει και ακολουθώ την καρδιά μου, είμαι ευχαριστημένη και έχω και τη συνείδηση μου ήσυχη... ότι δεν θα γεράσω σ' αυτό το χώρο με απωθημένα. Αυτόν τον δρόμο ακολουθώ χρόνια τώρα και έτσι είμαι ευτυχισμένη... Πήρα λάθος μονοπάτια στο παρελθόν, αλλά ευτυχώς δεν έχασα το δρόμο μου... ξαναβγήκα στη λεωφόρο της καρδιάς μου. Οτι και να πει κανείς για κάποια τραγούδια εκείνης λοιπόν της περιόδου θα με βρει σύμφωνη. Ξέρω καλύτερα από τον καθένα τον εαυτό μου, τις δυνατότητες μου, την αξία μου, τα λάθη μου και τα σωστά μου... και είμαι τελικά ο πιο αυστηρός κριτής μου.

Η δισκογραφία σου, τι φάση διάγει;
Ετοιμάζω το δέκατο πέμπτο άλμπουμ... είμαι στο στούντιο εδώ και αρκετούς μήνες γράφοντας τα δικά μου τραγούδια, αλλά και τραγούδια σε συνεργασία για άλλη μια φορά με τον Δημήτρη Κοργιαλά και τον Θάνο Παπανικολάου, αλλά και με συνθέτες τους οποίους εκτιμώ και θαυμάζω, έχουμε υπάρξει φίλοι αλλά πρώτη φορά θα συνεργαστούμε δισκογραφικά, όπως ο Λάκης Παπαδόπουλος, ο Κώστας Τουρνάς, ο Στέφανος Κορκολής και ο Γιώργος Παπαδόπουλος με τον Κυριάκο Ντούμο.

Στη ζωή σου ποιες στιγμές σε ελκύουν περισσότερο;
Αυτή λοιπόν είναι μία δύσκολη ερώτηση, γιατί θα πρέπει να διαχωρίσω τη θέση μου ως καλλιτέχνης και ως άνθρωπος που χαίρεται στη ζωή με τα απλά καθημερινά πράγματα. Ως ένας τέτοιος άνθρωπος λοιπόν λατρεύω τις οικογενειακές στιγμές και είναι αυτές οι στιγμές που με κάνουν να αισθάνομαι γεμάτη και ευτυχισμένη. Ως καλλιτέχνης, επιλέγω τις στιγμές στη σκηνή... εκεί όπου μπορώ να εκφράσω την κάθε αλήθεια μου. Για να αισθάνομαι όμως ολοκληρωμένη χρειάζομαι και τα δύο.

Ευρυδίκη και Δημήτρης Κοργιαλάς στο Club του Μύλου

(Ανδ. Γεωργίου 56, τηλ. 2310-510081)
Σάββατο 19 Φεβρουαρίου
Πόρτες ανοίγουν: 21:00
Τιμή εισιτηρίου 15€ (Φοιτητικό – μαθητικό: 10€)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι φαν της Ευριδίκης γράφουν ...

Θέλει να κάνει παιδί με τον Κοργιαλά

Ταιριάζουμε