Η Ευρυδίκη στον Sfera 102.2

Η κλήση σας προωθείται στην...

Θέμης: Στην, στην, στην, με την οποία έχουμε πολύ καιρό να τα πούμε, Ευρυδίκη τι κάνεις;
Ευρυδίκη: Καλησπέρα Θέμη μου!

Θ: Είσαι καλά;
Ε: Καλά είμαι, εσύ τι κάνει;

Θ: Κι εγώ είμαι πολύ καλά. Έχω πολύ καιρό να σε ακούσω και να σε δω.
Ε: Εγώ σε βλέπω πιο συχνά πια.

Θ: Καλά κι εγώ σε έχω δει τηλεοπτικά είτε από διάφορες εμφανίσεις κι αυτά αλλά από κοντά λέω, θυμάμαι την τελευταία φορά που σε είχα πετύχει, είχαμε νομίζω συνταξιδέψει, στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» σε μια πτήση από Κύπρο.
Ε: Μπράβο, μπράβο, μπράβο.

Θ: Έχει περάσει πολύς καιρός, ήταν φθινόπωρο αν δεν κάνω λάθος.
Ε: Πέρασαν μήνες.

Θ: Πες μου τα τελευταία νέα σου γενικώς. Τι κάνεις, που βρίσκεσαι... Ξέρω ότι ξεκινάς κάποιες εμφανίσεις! Ήδη τις έχεις ξεκινήσει;
Ε: Όχι. Ξεκινάω Δευτέρα - Τρίτη, μετά από ένα χειμώνα υπέροχο με τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου στην Αθήνα αλλά και στην Θεσσαλονίκη, κάποιες εμφανίσεις στον Συρμό. Θα είμαι εκεί την Δευτέρα και την Τρίτη 3-4/5 και την άλλη Δευτέρα - Τρίτη 10-11/5.

Θ: Στον Συρμό έτσι κι αλλιώς έτσι εμφανίζονται οι περισσότεροι καλλιτέχνες, συνήθως δευτερότριτα. Δηλαδή πολλοί καλλιτέχνες το κάνουν αυτό.
Ε: Έτσι κι αλλιώς έχουν ήδη ξεκινήσει από τώρα κάποιες συναυλίες. Ήδη χτες ήμασταν μαζί με τον Βασίλη στην Ν.Φιλαδέλφεια και θα συνεχίσουμε και παρέα αλλά και μόνοι μας, ο καθένας ξεχωριστά, διάφορα πράγματα θα κάνουμε μέσα στο καλοκαίρι και παράλληλα ήθελα να μη χάσω την επαφή με τον κόσμο και να κάνω και κάτι διαφορετικό, δικό μου.

Θ: Και πολύ καλά έκανες. Οπότε τώρα για να πούμε για τον Συρμό, θα είσαι αυτήν την Δευτέρα που μας έρχεται και την Τρίτη αλλά και την αμέσως επόμενη εβδομάδα, τις ίδιες μέρες.
Ε: Ναι, ναι. Θα πω πολλά τραγούδια από το τελευταίο cd και παλιότερα, αρκετά παλιότερα δικά, διασκευές και ελληνικά τραγούδια που αγαπώ και ξένα.

Θ: Όπως εκείνες τις πολύ ωραίες βραδιές που είχες κάνει στο House of Art.
Ε: Μπράβο! Και επίσης ένα μικρό αφιέρωμα στην Κύπρο με κάποια τραγούδια που είναι περισσότερο γνωστά στην Κύπρο, που γράφτηκαν μετά την περίοδο του πολέμου αλλά και κάποια παραδοσιακά τραγούδια.

Θ: Α, μάλιστα!
Ε: Αυτό είναι κάτι πολύ ενδιαφέρον και είχα την ανάγκη να το κάνω, και το λέω έτσι, αν μας ακούνε κύπριοι αυτή τη στιγμή...

Θ: Μας ακούνε φυσικά στην Κύπρο...
Ε: Και στην Κύπρο αλλά και επειδή έχουμε πολλούς φοιτητές εδώ, νομίζω με τέτοια τραγούδια θα έχουμε πολύ ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα.

Θ: Βέβαια, και τις μέρες αυτές το βλέμμα όλων μας είναι στραμμένο στην Κύπρο με τις τελευταίες εξελίξεις. Να στείλουμε και πολλά φιλιά στην Κύπρο που μας ακούσει μέσα από τη συχνότητα 96.8 που εκπέμπει ο Sfera. Ευρυδίκη μου, θα σε ρωτήσω και τι ακριβώς ετοιμάζεσαι να κάνεις με καινούρια δισκογραφική δουλειά, διότι αν δε κάνω λάθος, το τελευταίο cd έχει ένα περίπου χρόνο που κυκλόφορησε;
Ε: Έχει ένα χρόνο, έχουμε κλείσει ένα χρόνο. Αν και πραγματικά βλέπω από τις εμφανίσεις που κάνω ότι ο κόσμος αντιμετωπίζει τα τραγούδια σαν να είναι καινούρια, ξέρεις ούτε πως έχει περάσει ένας χρόνος δε το κατάλαβα. Ξεκινάω τώρα την προετοιμασία...

Θ: Μπαίνεις στο studio δηλαδή;
Ε: Και σιγά - σιγά πιστεύω ότι μέχρι το χειμώνα να έχω κάτι στα χέρια μου.

Θ: Οπότε δηλαδή, κάποια στιγμή μετά το φθινόπωρο ας πούμε. Έχεις ιδέα πάνω κάτω πως θες να κινηθείς; Φαντάζομαι θα είναι στο ύφος του προηγούμενου;
Ε: Θα είναι τραγούδια διάφορων συνθετών πάλι, ίσως να είναι και σε συνεργασία με κάποια παιδιά που συνεργαστήκαμε και πέρυσι αλλά και με νέους συνεργάτες, πάντα.

Θ: Πολύ ωραία. Οπότε σε πρώτη φάση τώρα, έχουμε τις εμφανίσεις σου οι οποίες ξεκινάνε από τον Συρμό, συναυλίες μου είπες ότι θα κάνεις με τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου αλλά και μόνη σου, οι οποίες θα είναι στην ουσία διάρκεια καλοκαιρινή, θα είναι δηλαδή και όλο το καλοκαίρι;
Ε: Ναι, ναι. Ήδη ξεκινήσανε αλλά πιο πολύ μέσα στον Ιούλιο και Σεπτέμβριο.

Θ: Να σου πω, πολύ γεμάτο το πρόγραμμα, μου φαίνεται και από το χειμώνα δεν έχεις σταματήσεις καθόλου!!
Ε: Ωραία δεν είναι;

Θ: Πολύ καλό αυτό και ξέρω ότι εσύ, νομίζω ότι προτιμάς περισσότερο αυτή τη φάση, τη συναυλιακή, παρά το να είσαι στατική συνέχεια σε ένα νυχτερινό μαγαζί.
Ε: Ναι, αυτό μ' αρέσει και μένα, το να αλλάζω χώρους, γενικά να κάνω διαφορετικά πράγματα συνέχεια. Έτσι, κι αλλιώς, έχω πάρα πολύ ενέργεια και πρέπει να κινούμαι συνεχώς.

Θ: Αυτό σου βγαίνει, έτσι κι αλλιώς, πολύ πάνω στη σκηνή. Ωραία, Ευρυδίκη μου, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ, χάρηκα πολύ που είχαμε αυτή τη μικρή κουβεντούλα...
Ε: Χάρηκα πολύ που τα είπαμε, να ΄σαι καλά, καλή συνέχεια τώρα στην εκπομπή σου και θα τα πούμε κι από κοντά, ελπίζω σύντομα!

Θ: Thank you very very much, καλή επιτυχία και καλό κουράγιο με όλες τις εμφανίσεις σου και τις συναυλίες!
Ε: Ευχαριστώ πολύ!

Θ: Γεια και χαρά, φιλάκια πολλά

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι φαν της Ευριδίκης γράφουν ...

Θέλει να κάνει παιδί με τον Κοργιαλά

Ταιριάζουμε