Συνέντευξη στο Cosmo Radio

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Λοιπόν, έφτασε η ώρα να καλωσορίσουμε στο στούντιο την πολύ καλή μου φίλη την Ευριδίκη.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Καλώς σας βρίσκω παιδιά

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Εδώ στην Θεσσαλονίκη σήμερα και αύριο για δύο εμφανίσεις στην Υδρόγειο. Και εμφανίσεις και παράλληλα το promotion καινούριας σου δισκογραφικής δουλειάς. Το cd είναι πολύ φρέσκο, πόσο καιρό έχει που κυκλοφόρησε;
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Κυκλοφόρησε 7 Φεβρουαρίου.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Να πούμε και συντελεστές.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Όντως πολύ φρέσκια δουλειά, αν και όντως αισθάνομαι περίεργα που μιλάμε για promotion και τραγούδια ενώ από κάτω γίνεται χαμός.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Ναι, ένα παλαικό συλλαλητήριο όπου δείχει πλέον και η Θεσσαλονίκη το βροντερό της παρών, με μια ανθρώπινη αλυσίδα που ξεκινάει απ την Αριστοτέλους, πιάνει όλη την Τσιμισκή και ως την ΧΑΝΘ έχει κλείσει η Τσιμισκή.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Είναι συγκινητική η συμμετοχή του κόσμου.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Την πορεία την άνοιξε ένα δημοτικό σχολείο, και ενεργά πλέον συμμετέχει όλος ο κόσμος
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Είδα πραγματικά την απορία στα μάτια του δικού μου του γιού που είναι τώρα 6 χρονών, πρώτη τάξη δημοτικού, και μας άκουσε που μιλούσαμε με τον μπαμπά του για τον πόλεμο και όλα αυτά που θα γινόταν, και σταμάτησε το παιχνίδι του και μας ρωτούσε για τον πόλεμο, και μας έλεγε, μιλήστε μου για τον πόλεμο. Τι είναι αυτό, τι γίνεται; Του εξηγήσαμε όσο καλύτερα μπορούσαμε, για να καταλάβει, εξάλου του έχουμε ξαναπεί γιατί πηγαίνουμε συχνά στην Κύπρο, έχει δει στρατιώτες , πήγε στην πράσινη γραμμή άρα ήθελε να μάθει. Τώρα, που ήρθε πλέον η ώρα να του εξηγήσουμε, είδα στα μάτια του πραγματικά πως αντιδρά ένα παιδί, τα παιδιά νιώθουν την αδικία, συνειδητοποιούν με τον δικό τους τρόπο, και η αντίδραση είναι θα πάω εγώ εκεί και θα τον πολεμήσω...

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Ο παρορμητισμός ενός παιδιού.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Ναι, και εκεί βλέπεις ότι πραγμαιτκά στις αθώες ψυχούλες των παιδιών δεν μπορούν να καταλάβουν το άδικο, δεν μπορούν να το κατανοήσουν, και θέλουν να επικρατήσει η ειρήνη, η ελευθερία, αυτό είναι το λογικό στα μάτια των παιδιών.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Βέβαια εσύ έχεις ζήσει έναν πόλεμο μια που μας έρχεσαι απ την Κύπρο.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Πέντε ή έξι χρονών, δεν θυμάμαι και πολλά πράγματα

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Βίωσες όμως την προσφυγιά, είδες
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Βέβαια. Η οικογένεια του πατέρα μου ήταν απ τα κατεχόμενα. Και για πολύ καιρό φιλοξενούσαμε ανθρώπους και συγγενείς που είχαν χάσει τα σπίτια τους. Ίσως γι αυτό να είμαι και ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη. Αλλά βλέπουμε και έξω χιλιάδες παιδιά που το νιώθουν.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Μακάρι αυτή η φωνή της Θεσσαλονίκης και όλου του κόσμου μαζί, να ενωθεί, και να συνειδητοποιήσει ο πλανητάρχης ότι ο κόσμος θέλει ειρήνη. Αλλά όπως είπαμε και πριν τα συμφέροντα είναι τόσο μεγάλα, που δεν ξέρουμε ποιά θα είναι η επόμενη μέρα που μας ξημερώνει. Εύχομαι να είναι η καλύτερη μέρα και να θρηνήσουμε όσο το δυνατόν λιγότερα θύματα. Λοιπόν, αναγκαστικά, εντός εισαγωγικών, πρέπει να ελαφρύνουμε την συζήτηση. Δεν πρέπει να είμαστε αμέτοχοι και απρόσωποι σε μια τέτοια παλαική πορεία αλλά...
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Και εγώ προβληματίστηκα αν θα πρέπει να συνεχίσουμε τις εμφανίσεις αυτές, αν θα πρέπει να μιλάμε για τα τραγούδια μας, αλλά πραγματικά από κάποια στιγμή και μετά συνειδητοποίησα ότι η μουσική είναι η γλώσσα που μιλάει στις καρδιές των ανθρώπων και πρέπει να συνεχίσουμε αυτό που κάνουμε

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Η μουσική δεν έχει σύνορα, όπως είπες και εσύ ενώνει τους ανθρώπους και μην ξεχνάμε ότι σε μεγάλα πολεμικά συμβάντα και συλλαλητήρια οι πρώτοι ήταν οι τραγούδιστές, γράφαν τραγούδια, για την ειρήνη και τραγουδούσαν για την ειρήνη. Βέβαια πολλά τραγούδια για ειρήνη ξεκίνησαν απ την Αμερική αλλά η Αμερική δεν πληρεί πλέον τις προυποθέσεις . Εμείς λοιπόν πρέπει να πούμε κάποια πράγματα και για τις εμφανίσεις σου. Και εγώ ήμουν προβληματισμένος και για τις ραδιοφωνικές αλλά για τις τηλεοπτικές μου εκπομπές, αν θα πρέπει να βγούνε. Όμως η ζωή συνεχ ίζεται και θα πρέπει να δώσουμε και εμείς το στίγμα μας γιατί καλό είναι να προβληματιζόμαστε αλλά κάποια στιγμή η ζωή δεν σταματάει.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Αλλοίμονο, πρέπει να κοιτάξουμε μπροστά με αισιοδοξία

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Αισιόδοξο το καινούριο σου άλμπουμ. Εμάς εδώ μας άρεσε πάρα πολύ. Πρέπει να πούμε ότι έχεις πάρα πολύ δυνατό air play, το Πιάσε με βρίσκεται πάρα πολύ ψηλά. Να ρθούμε λοιπόν στον τίτλο και στους συντελεστές.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Το Πιάσε με είναι σε στίχους και μουσική του Δημήτρη του Κοργιαλά, με τον Δημήτρη έχουμε πέντε τραγούδια. Έχουν γράψει όμως τραγούδια και ο Γιώργος Δημητριάδης και ο Σταμάτης Πανταζόπουλος, ο Γιάννης και ο Δημήτρης Καρράς , δύο τραγούδια είναι δικά μου, έτσι για πρώτη φορά

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Το βάπτισμα του πυρός.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Ναι

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Να σου πω , ήταν ένα μεταβατικό στάδιο για σένα. Και δεν μπορεί να το συνειδητοποιήσει κανένας, και να μην το αποδεχτείς εσύ. Άφησες τα ποπ ακούσματα πίσω σου και πέρασες σε πιο ροκ καταστάσεις. Είναι κάτι που το ήθελες εδώ και πάρα πολλά χρόνια , από τότε που σε ξέρω. Και ο κόσμος γνωρίζει την Ευριδίκη επί σκηνής, ξέρει και την φωνή της, και ξέρει ότι ταιριάζεις σ αυτό το ύφος και το στύλ. Πες μου πόσο σε προβλημάτισε αυτό το μεταβατικό στάδιο, τι αναστολές είχες, τι ανασφάλειες, βέβαια μας έδειξες κάποια δείγματα, στο live όπου είχες τραγουδήσει επανεκτελέσεις , γνωστά ήδη τραγούδια και καταξιωμένα στο χώρο της ελληνικής μουσικής. Τώρα κάνεις ένα εγχείρημα να καταξιώσεις κάποια άλλα τραγούδια με την δική σου φωνή. Ήταν δύσκολο;
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά απ όσο φαίνονται. Ήθελα εδώ και πολύ καιρό να κάνω ένα διαφορετικό βήμα. Να πω τραγούδια και κάποιων άλλων δημιουργών που μ αρέσουν, που τους άκουγα που μ αρέσει ο ήχος τους, που εκτιμώ την δουλειά τους. Και ξεκίνησα απ τον Γιώργο Δημητριάδη, ήταν η πρώτη μου επαφή με κάποιον δημιουργό, από τον χώρο της ροκ, και είχα την χαρά να δεχτεί αμέσως ο Γιώργος να συνεργαστούμε, να μου γράψει τραγούδια, να τα δοκιμάσουμε . Μέσω του Γιώργου γνώρισα και τον Δημήτρη τον Κοργιαλά , όπου και με τον Δημήτρη δουλέψαμε πάρα πολύ καλά στο στούντιο, τόσο καλά που ξεκινήσαμε απ το Πιάσε με και καταλήξαμε να έχουμε πέντε. Θεωρώ λοιπόν ότι είναι σημαντικό όχι μόνο να δουλεύεις με ανθρώπους που σου αρέσει η μουσική τους αλλά να γίνεται και ένα πάντρεμα , να είμαστε φίλοι, να είναι η δουλειά πιό παρείστηκη. Τον Γιώργο τον Αλουπογιάννη τον είχα γνωρίσει νωρίτερα, είχα πάει μια φορά στον Σταυρό του Νότου και τον είχα δει που τραγουδούσε, και είχαμε πει για μια συνεργασία κάποια στιγμή, προέκυψε και αυτό τώρα. Και ο Δημήτρης ο Κοργιαλάς τώρα μας σύστησε με τον Δημήτρη τον Καρρά. Όλο αυτό έγινε αλυσίδα. Βέβαια απ την αρχή είχα πει ότι ο στόχος ήταν να δουλέψω με διαφορετικούς ανθρώπους όπως και έγινε τελικά, έχουμε τέσσερις διαφορετικούς δημιουργούς , που ο καθένας δίνει το στίγμα του , γι αυτό και όταν μιλάμε για καινούριο ήχο δεν είναι μόνο ότι εγώ κάνω κάτι διαφορετικό, ήταν επόμενο απ την στιγμή που μου γράφουν τραγούδια και κάποιοι δημιουργοί και τραγουδιστές που έχουν το δικό τους ήχο, να περάσουν αυτό τον ήχο μέσα απ την δική μου δουλειά. Δηλαδή ακούς τον τουρίστα ή το Σταγόνα στο Αιγαίο, που είναι του Γιώργου Δημητριάδη, και λες είναι Γιώργος Δημητριάδης.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Να σε ρωτήσω, είχε ακουστεί ότι θα σου έγραφε τραγούδια ο Χρήστος ο Δάντης. Το είχε ανακοινώσει ο ίδιος ο Χρήστος και στην δική μου την εκπομπή . Τι έγινε;
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Ναι. Γράφτηκαν κάποια τραγούδια τα οποία δεν είχαμε τον χρόνο αν θέλεις, να τα δουλέψουμε στο στούντιο, να τα δοκιμάσω . Γιατί κάνεις μια δουλειά συλλογική μεν, πολυσυλεκτική, αλλά πρέπει ο καθένας να έχει μια παρουσία και να κολλάει το ύφος.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Να είναι ομιοιογενή.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Μπράβο. Και έτσι με τον Χρήστο είπαμε θα δουλέψουμε κάποια στιγμή, ίσως στην επόμενη δουλειά.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Έκανες παρουσίαση και στην Αθήνα. Πριν να κάνεις , ο Γιώργος ο Θεοφάνους άκουσε τα τραγούδια. Ποιά ήταν η άποψή του;
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Του άρεσαν πάρα πολύ.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Πως ήταν που δεν συνεργάστηκες; Γιατί σε είχαμε συνηθήσει όλα αυτά τα χρόνια με τον Γιώργο.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Κοίταξε, αυτή την απόφαση την πήραμε μαζί.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Ήταν κοινή συνεναίση;
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Βέβαια.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Γιατί κάποιοι είπαν, ότι απ την στιγμή που σταματήσατε να υπάρχετε ως ζευγάρι, σταματήσατε να υπάρχετε και ως δημιουργοί επί σκηνής.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Ναι, το ξέρω. Το διάβασα. Καμία σχέση. Αυτή η δουλειά , ήταν στο μυαλό μας εδώ και 3 χρόνια περίπου. Και ο Γιώργος ήταν ο πρώτος που άκουγε τα τραγούδια.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Υπάρχει δηλαδή περίπτωση να ξανασυνεργαστείς κάποια στιγμή με τον Γιώργο Θεοφάνους;
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Γιατί όχι;

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Υπάρχει κάποιο σχέδιο, κάποιο σκεπτικό, κάποιο μελλοντικό όνειρο να ξαναβγείς σε πίστες μεγάλες; Ή τελείωσε αυτό και γυρνάμε σελίδα;
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Λοιπόν, θέλω να εξηγήσω κάποια πράγματα. Δεν είναι ότι απορρίπτω κάποιες συνεργασίες. Ή κάποιους χώρους. Είναι πάρα πολύ σημαντικό για μένα, μετά από τόσα χρόνια να βγαίνω σε κάποιους χώρους, σε κάποια σκηνή, όπου να αισθάνομαι άνετα, ελεύθερη, να κάνω αυθόρμητα ότι θέλω, να τραγουδάω τα τραγούδια που μου αρέσουν και να έχω δύο ή δυόμιση ώρες δικές μου για να κάνω ότι θέλω. Αυτό, δεν μπορείς να το κάνεις σε οποιονδήποτε χώρο, εννοείται. Ούτε σε ένα μεγάλο μαγαζί, σε μια μεγάλη πίστα, όπου εκεί πρέπει να κάνεις και συνεργασία με κάποιους ανθρώπους και ενδεχομένως να έχεις μόνο μισή ώρα να πεις τα τραγούδια σου. Αποφάσισα, λοιπόν, μετά από τόσα χρόνια που έχω κάνει διάφορα, μεγάλες συνεργασίες, και σε μεγάλα μαγαζιά που εμφανίστηκα, ότι αυτό που μου έλειπε και αυτό που ήθελα περισσότερο απ οτιδήποτε άλλο, αυτό που ήταν όνειρο για μένα, και ξεκινώντας από πιτσιρίκι να τραγουδάω το όνειρό μου ποιό ήταν, κάθισα και σκέφτηκα γιατί ξεκίνησα να τραγούδάω; Γιατί μου άρεσε να είμαι σε μια σκηνή και να βγάζω αυτά που αισθάνομαι. Αλλά σαν Ευριδίκη, για να δώσω αν θέλεις το δικό μου στίγμα, θα έπρεπε να το κάνω μόνη μου αυτό. Ή να έχω μία ή δύο ώρες για να κάνω αυτό που θέλω. Και αυτό το λέω, γιατί και τώρα δεν είμαι μόνη μου, είμαστε μαζί με τον Δημήτρη τον Κοργιαλά, μοιραζόμαστε την παράσταση αν θέλεις, μαζί μας είναι και ο Χρήστος ο Ραζής ένας καινούριος καλλιτέχνης που έχει βγάλει πρόσφτατα ένα cd. Αλλά η συνεργασία αυτή είναι με ανθρώπους που μπορώ να πω ότι εκπέμπουμε στα ίδια μήκη κύματος , θέλουμε τα ίδια πράγματα και τα κάνουμε μαζί.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Και όταν γεμίσει το κενό αυτό στην Ευριδίκη, υπάρχει περίπτωση να ξαναγυρίσουμε στις μεγάλες πίστες;
E. Δεν θέλω να το σκέφτομαι έτσι. Δεν θέλω να λέω μεγάλες πίστες. Ίσως σε πιό μεγάλους χώρους αλλά πάντα πιά με το σκεπτικό αυτό. Ότι δηλαδή θα σκέφτομαι περισσότερο τι θα αρέσει σε μένα και να ικανοποιώ εμένα.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Δεν μιλάμε δηλαδή για show με μπαλέτα και τέτοια.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Δεν τα απορρίπτω και αυτά , δεν απορρίπτω τίποτα , δηλαδή είναι ο τρόπος που έχει ανάγκη να εκφράζεται ο καθένας.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Τώρα, δηλαδή, θέλω να εκφραστώ έτσι, αύριο μεθαύριο δεν ξέρουμε τι γίνεται.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Τώρα μου αρέσει να αισθάνομαι μέλος ενός γκρούπ, όταν εμφανίζεσαι σε μικρές σκηνές, είμαστε όλοι κοντά και είναι σαν γκρουπάκι, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο όμορφο είναι αυτό. Τα συναισθήματα εκείνη τη στιγμή, όπου αισθάνομαι τον μουσικό δίπλα μου και είναι σαν να παίζω και εγώ , είμαι μέλος του γκρουπ. Αυτό μου άρεζε πάντα, ήταν απωθημένο. Ήθελα να έχω ένα δικό μου γκρουπ.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Λοιπόν, επιστρέψαμε πάλι εδώ στην πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα μας ελπίζω για όλους τους ακροατές, εδώ με την Ευριδίκη, γιατί απ τα μηνύματα που στέλνετε καταλαβαίνω ότι την αγαπάτε πάρα πολύ. Τι ώρα θα αρχίσουν σήμερα οι παραστάσεις;
E. Γύρω στις έντεκα. Και σήμερα και αύριο στην Υδρόγειο, στην περιοχή του FIX.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Πως βλέπεις τα πράγματα στην ελληνική δισκογραφία, μετά απ όλα αυτά τα πράγματα δηλαδή οικονομική κρίση, cdοπειρατεία, πόλεμο, και όλα αυτά. Τι γίνεται;
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Εννοείται ότι είναι δύσκολα τα πράγματα. Η φετινή χρονιά ήταν η χειρότερη των τελευταίων χρόνων.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Είσαι αρκετά χρόνια στα πράγματα έ;
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Ε πότε, το πρώτο μου cd κυκλοφόρησε το 91.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Να αναλογιστούμε 12 cd;
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Έντεκα.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Και κάποιες συμμετοχές και κάποιες συνεργασίες. Ποιά πιστεύεις ότι είναι η καλύτερή σου στιγμή; Στην ελληνική δισκογραφία;
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Α δεν ξέρω.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Κάποιες απ τις καλύτερες στιγμές σου;
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Που να πρωτοπάω; Στο Λυκαβητό στο Ότι μ αγγίζει; Είναι πιο πολύ οι στιγμές που τις έχω στο μυαλό μου είτε με συνεργασίες που έχω κάνει είτε live που ήταν πολύ ωραία με την ανταπόκριση του κόσμου

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Και η μουσική παράσταση που είχες κάνει εδώ στο Θέατρο Συκεών.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Ναι, ήταν με το Ότι με αγγίζει. Ήταν όντως μια πολύ ωραία παράσταση, και ήταν απ τις πιο όμορφες στιγμές μου. Τι άλλο; Και κάποιες συμμετοχές στον διαγωνισμό της Eurovision με το τραγούδι Είμαι άνθρωπος και εγώ που είναι επίκαιρο και τώρα.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Που ήταν ένα απ τα αδικημένα τραγούδια του διαγωνισμού. Παιζόταν πολύ σε όλα τα site και αυτό δεν μπορώ να το καταλ άβω πως γίνεται. Τα πιο πολλά τραγούδια είτε για την Ελλάδα είτε για την Κύπρο έχουν πολύ καλά προγνωστικά και όταν έρθει η βραδυά του διαγωνισμού καταποντίζονται. Είναι απίστευτο.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Ναι, γιατί ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Βέβαια εσύ είχες τότε και το disavantage ότι ακόμη διαγωνιζόταν οι χώρες με την γλώσσα τους, αν και είχαν το δικαίωμα να διαγωνιζόνται με αγγλόφωνο τραγούδι, δεν το έκαναν ποτέ, κακώς βέβαια.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Ναι.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Ο διαγωνισμός πλησιάζει σε λίγο καιρό, θα είναι πλέον πραγματικότητα στην Ρήγα της Λετονίας, έχετε και φέτος ως Κύπρος ένα πάρα πολύ ωραίο τραγούδι
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Ναι, το άκουσα μια φορά. Μου άρεσε. Μου άρεσε και ο Στέλιος ο Κωνσταντάς.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Ένας τραγουδιστής που εδώ στην Ελλάδα δεν τον ξέρουμε. Είχε βγάλει ένα cd single στην V2 πριν κάποιο διάστημα αλλά τώρα αρχίζει και παίρνει τα πάνω του.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Ναι.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Πέρισυ ήταν οι ΟΝΕ Πήγαν πάρα πολύ καλά. Την Ελληνική συμμετοχή πως την κρίνεις φέτος; Κοίταξε, κατ αρχήν με το ότι εκπροσωπεί την Ελλάδα η Μαντώ έχουμε μια σιγουριά και μια ασφάλεια ότι εκπροσωπούμαστε από μια αξιόλογη τραγουδίστρια φωνάρα και πιστεύω ότι θα εντυπωσιάσει. Έχει καλή σκηνική παρουσία και ξέρει τις απαιτήσεις μεγάλων διαγωνισμών και μεγάλων αιθουσών, γιατί έχει εμφανιστεί σε μεγάλα θέατρα, οπότε δεν μπορούμε να φοβόμαστε.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Είναι καιρός να δείξει η Ελλάδα ότι έχει καλούς τραγουδιστές και καλούς ερμηνευτές.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Πεπειραμένους. Καλήφωνους και εμφανίσιμους. Εσύ θα ξαναπήγαινες; Πρέπει να σου πω ότι σε λίγες μέρες ετοιμάζω ένα μοναδικό αφιέρωμα στην Eurovision όπου έχω βρει αποκλειστικά πλάνα από την πρώτη φορά που έγινε ο διαγωνισμός μέχρι σήμερα, τα νικητήρια τραγούδια και όλες τις Ελληνικές συμμετοχές απ το 74 μέχρι σ ήμερα. Όχι αυτό που δείχνει η κρατική τηλεόραση δηλαδή της Μαρινέλλας το Λίγο κρασί, της Ελπίδας τον Σωκράτη, και τα video clip εκείνης της εποχής , αλλά έχω βρει τα επί σκηνής.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Που τα έχεις βρει αυτά;

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Από το fun club της Μαδρίτης.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Α τα έχουν όλα, είναι φοβερό.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Και έχω την καλύτερη στιγμή της Κύπρου με Άννα Βίσση με το Μόνο η αγάπη. Έχω και εσένα, εσύ δεν έχεις αλλάξει βέβαια, αλλά αν δεις Μαρινέλλα, Άννα Βίσση, απ το 80 με το Auto stop. Θα ξαναπήγαινες ;
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Νομίζω ναι, είναι fun της Eurovision , δεν έχω χάσει διαγωνισμό.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Αφού συμμετείχες κιόλας.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Ναι, καλέ από 15 χρονών είμαι μέσα στον διαγωνισμό. Είχα πάει και το 86 με την Ελπίδα που είχε τραγουδήσει για την Κύπρο. Με το Τώρα ζω και η πρώτη μου φορά ήταν το 83 με την Κωνσταντίνα και τον Σταύρο Σιδερά.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Δεν είχατε πάει καλά με εκείνο το τραγούδι;
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Τελευταίοι βγήκαμε με την Ελπίδα.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Ήταν επιοικώς απαράδεκτο, δεν συμμετείχε και η Ελλάδα και δεν πήρατε ούτε ένα 12άρι.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Με συγχωρείς, αλλά και το 83 που συμμετείχε η Ελλάδα δεν μας έδωσε ούτε μία ψήφο. Και εκεί εγώ πιτσιρίκι, πραγματικά με έπιασε το παράπονο. Δεν έχω κλάψει ποτέ σε διαγωνισμό, εκείνο το βράδυ όμως έκλαψα. 15 χρονών. Να περιμένεις απ την μητέρα πατρίδα να σε βοηθήσει, και ούτε έναν βαθμό. Τίποτα.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Κάνουμε τέτοια κουλά εμείς σαν Έλληνες. Αλλά τα τελευταία χρόνια το έχουμε συνειδητοποιήσει ότι πρέπει να δίνουμε και εμείς το 12 στην Κύπρο.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Δεν είναι απλά θέμα ανταλλαγής ψήφων, είναι θέμα θυμάμαι τουλάχιστον μέχρι τότε που τραγουδούσαμε Ελληνικά υπήρχε ο λόγος ότι υποστηρίζεις την γλώσσα σου. Την γλώσσα που μιλά στην ψυχή σου, δεν σε αγγίζει το ίδιο ένα τραγούδι που είναι στα Αγγλικά ή στα Γιουγκοσλάβικα όσο ένα Ελληνικό, αλοίμονο. Βέβαια τώρα που όλοι τραγουδάνε στα Αγγλικά παίζουμε επί ίσους όρους.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Ακόμη και οι Γάλλοι που είναι σοβινιστές βλέπουμε ότι τα δύο τελευταία χρόνια δεν τραγουδούν Γαλλικά αλλά Αγγλικά, καταλαβαίνεις τώρα τι γίνεται. Οπότε δεν απορρίπτεις το γεγονός ότι μπορεί κάποια στιγμή να σε δούμε επί σκηνής.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Δεν έχει περάσει απ το μυαλό μου, τουλάχιστον τα τελευταί χρόνια. Αλλά φέτος που με έχουν ρωτήσει, επειδή άρχισε ο κόσμος και ασχολείται με τον διαγωνισμό και εκ των υστέρων άρχισα να το σκέφτομαι. Αφού με ρωτούσαν, μετά. Και λέω για κοίταξε, αν είχαμε το Πιάσε με στα Αγγλικά, δεν θα πηγαίναμε καλά; Πιστεύω πως ναι.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Συμφωνούμε εδώ. Να ξανάρθουμε στην δισκογραφική σου δουλειά, είπαμε ποιοί είναι οι συντελεστές, είπαμε πότε κυκλοφόρησε, είναι πολύ φρέσκο, έχει πάρα πολύ δυνατό air play, υπερασπίζεται και από ένα video clip. Το επόμενο βήμα ποιό θα είναι; Όσον αφορά την οπτικοποίηση;
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Ένα δεύτερο clip τώρα πριν το Πάσχα, που δεν ξέρω ακόμα ποιό θα είναι. Δεν νομίζω ότι πρέπει να παίρνεις γραμμή, απ τα ραδιόφωνα ή απ τις τηλεοράσεις. Πιστεύω ότι εμείς πρέπει να προτείνουμε , όπως προτείναμε το Πιάσε με και είδαμε ότι άρεσε και άρχισαν να το παίζουν οι σταθμοί, πιστεύω ότι και το επόμενο πρέπει να είναι μια πρόταση από μας. Αλλά δεν έχω καταλήξει ακόμη πουθενά. Βλέπω ότι αρέσουν γενικά πολλά κομμάτια, όπως το Θέλω να σε ξαναδώ, ή το Θυμάμαι, αρέσουν πολύ. Για πείτε και εσείς την γνώμη σας λοιπόν.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Εγώ λέω πρέπει να ακούσουμε κανένα τραγούδι για να σου πούμε. Τόση ώρα μιλάμε και δεν ακούσαμε κανένα τραγούδι. Ποιό θές να ακούσουμε Ευριδίκη
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Το Όσο φεύγω γυρίζω.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Όσο φεύγω γυρίζω, και η Ευριδίκη γυρίζει στον τόπο του εγκλήματος. Θέλω να μου πεις το καλοκαίρι τι θα κάνεις. Ή φεύγοντας από δω τι ακολουθεί;
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Είμαστε στη μέση μιας περιοδείας βασικά, μαζί με τον Δημήτρη συνεχίζουμε στην Κύπρο. Δηλαδή επιστρέφουμε στην Αθήνα την Κυριακή, και την Δευτέρα φεύγουμε για Κύπρο, για δύο εμφανίσεις, στην Λευκωσία στο RED ένας πολύ ωραίος χώρος ακριβώς πάνω στην πράσινη γραμμή.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Τι μηνύματα εκλαμβάνουν αυτό τον καιρό στην Κύπρο, τώρα με τον πόλεμο;
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Κοίταξε, είναι ήσυχα τα πράγματα. Έτσι και αλλιώς, εκεί τόσα χρόνια τώρα, είναι σαν να είναι ο κόσμος μονίμως σε επιφυλακή. Ξέρεις, δεν ξέρουν τι τους ξημερώνει απ την μια στιγμή στην άλλη. Φοβούνται, αλλά το έχουν συνηθίσει και κάπως έτσι αντιμετωπίζουν και τώρα τα πράγματα , με τον ίδιο τρόπο. Υπάρχει εκεί αυτή η ανησυχία, υπάρχουν οι Αγγλικές βάσεις. Άρα είναι στόχος. Αλλά το αντιμετωπίζουν με ηρεμία, με ψυχραιμία.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Τι γίνεται, όσον αφορά τον τουρισμό; Στην Αγία Νάπα τα ξενοδοχεία και τα μαγαζιά έχουν ακυρωθεί όλα. Και αυτό είναι εις βάρος και του Κυπριακού αλλά και του Ελληνικού τουρισμού. Είναι ο πιο σημαντικός πόρος στην οικονομία μας, δυστυχώς. Πες μου, μετά την Κύπρο, συνεχίζεται μαζί με τον Δημήτρη Κοργιαλά;
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Ναι. Έχουμε κάποιες εμφανίσεις στην Νάξο, στην Άρτα και από 4 Απριλίου θα είμαστε στην Αθήνα στο Καφέ θέατρο. Και μετά πάλι τον Μάιο σε περιοδεία, σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας. Και για το καλοκαίρι συζητάμε να μεγαλώσουμε αυτό το σχήμα και να κάνουμε συναυλίες.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Οπότε να φανταστώ ότι αν καρποφορήσει αυτή η συνεργασία και με κάποιους άλλους, να σας περιμένουμε και εδώ στην Θεσσαλονίκη, για συναυλίες.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Ναι.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Είπαμε ότι τα πράγματα στην δισκογραφία είναι πολύ δύσκολα, περνάμε και οικονομική κρίση, είναι και η εισβολή της cdοπειρατίας, υπάρχει πλέον και ο κικεώνας των πάρα πολλών τραγουδιστών , βλέπουμε πλέον ότι από κάθε εταιρία απ τις πρωτοκλασάτες έχει υπό την σκέπη της πάνω από 200 τραγουδιστές. Λοιπόν, το γεγονός ότι βγαίνουν συνέχεια καινούριοι τραγουδιστές και απ τα reality παιχνίδια , τι αίσθηση σου κάνει;
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Τι να σου πω, δεν είναι άσχημο να βγαίνουν καινούριοι άνθρωποι αν αξίζουν. Πιστεύω ότι αυτός που δεν αξίζει θα χαθεί. Δηλαδή μπορεί να κάνει μια επιτυχία σήμερα, αύριο θα εξαφανιστεί.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Θα πήγαινες μέλος της κριτικής επιτροπής στο fame story; Μετά απ όλα αυτά που είδαμε
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Όχι, δεν θα ήθελα ποτέ να είμαι σε επιτροπή ξέρεις. Δηλαδή και φέτος μου είχαν πει να είμαι στην κριτική επιτροπή για τον διαγωνισμό της Eurovision.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Για Κύπρο ή για Ελλάδα;
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Για Ελλάδα. Έτυχε να λείπω αλλά και εδώ να ήμουν δεν θα ήθελα να συμμετέχω σε μια τέτοια επιτροπή. Όχι ότι φοβάμαι να πω την γνώμη μου αλλά δεν θέλω να φέρω σε δύσκολη θέση κάποιους συναδέλφους.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Φέτος είχαμε παρατράγουδα με την Κυπριακή συμμετοχή.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Α ναι;

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Ναι μεν κέρδισε ο Στέλιος ο Κωνσταντάς αλλά είχαν δηλώσει συμμετοχή και η Στέλλα Γεωργιάδου και η Άντζυ Σαμίου. Και στην κριτική επιτροπή ήταν η Λία Βίσση και ή η Εύη Δρούτσα ή η Ηρώ Τριγώνη δεν θυμάμαι, και ο γενικός διευθυντής του ΡΙΚ και έγιναν παρατράγουδα όσον αφορά τους ψήφους που έδωσε η Λία Βίσση που καταπόντησε στην κυριολεξία το τραγούδι της Στέλλας Γεωργιάδου που ήταν του Πίτερ Αντρέ και της Άντζυς Σαμίου. Δηλαδή αν έδινε ένα πεντάρι θα περνούσε το τραγούδι της Στέλλας , κάπως έτσι.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Κατάλαβα. Αυτό είναι το άσχημο τελικά.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Έρχεσαι σε ρήξη με συναδέλφους
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Ε όχι μόνο. Όταν δώσεις μικρότερη βαθμολογία σε ένα τραγούδι απ ότι έπρεπε μόνο και μόνο επειδή δεν θέλεις εσύ να περάσει.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Επειδή δεν σου κάθεται καλά εσένα ο συγκεκριμένος τραγουδιστής
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Αυτό μου έχει συμβεί προσωπικά όταν είχα λάβει μέρος στα προκρηματικά

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Με τον Γιώργο Θεοφάνους;
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Ναι βέβαια κι είχαμε έρθει δεύτεροι. Όλες τις φορές που είχαμε πάει. Αλλά την δεύτερη φορά, την διαφορά την είχαν κάνει κριτές οι οποίοι έδιναν σε μένα την μικρότερη βαθμολογία , 1 ψήφο, ενώ ήταν απ το 1 μέχρι το 12, και εμείς παίζαμε 10-12 και ξαφνικά σε 4 ψηφοδέλτια είχαμε μονάδες γιατί κάποιοι δεν θέλουν να πάς. Είτε γιατί έχουν προστριβές μαζί σου είτε δεν σε συμπαθούν, είτε δεν τους αρέσει το τραγούδι, αλλά δεν σου βάζουν την αμέσως μικρότερη βαθμολογία 8 ή 10 αλλά σου βάζουν 1 για να μην πας. Είναι πάρα πολύ άσχημο αυτό.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Ξέρουμε ότι έχεις πολύ καλή σχέση και με τους ΟΝΕ.Τι γίνεται;
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Δεν ξέρω, ξέρω ότι τα παιδιά συνεχίζουν. Τι, σας έχουν κάνει καμία δήλωση;

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Το έχουν γράψει τόσα περιοδικά, ότι αποχώρησε ο Κωνσταντίνος και την θέση του την παίρνει ο Δήμος Μπέκε , Κύπριος πάλι.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Έχεις μιλήσει εσύ με τους ΟΝΕ;

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Με τον Κωνσταντίνο.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Ε τότε δεν μπορώ να πω εγώ κάτι. Δεν ξέρω κιόλας λεπτομέρειες.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Ας μείνουμε στο πως είναι η σχέση σου μαζί τους. Και δεν θέλω τίποτα άλλο.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Πάρα πολύ καλή σχέση έχουμε

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Γιατί γράφτηκε, δεν ξέρω αν το διάβασες κι εσύ , την μέρα που έκανες παρουσίαση ήταν και ο Κωνσταντίνος. Και γράφτηκαν διάφορα.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Κακώς αν γράφτηκαν διάφορα. Εγώ δεν διαβάζω. Αποφεύγω γιατί κάποια στιγμή διάβαζα και τσατιζόμουνα άρα γιατί να χαλάω την διάθεσή μου. Και τις περισσότερες φορές δεν υφίστανται αυτά που γράφουν. Άρα για ποιόν λόγο να τα διαβάζω. Και με τον Κωνσταντίνο έχουμε άψογες σχέσεις και είμαστε φιλαράκια όπως πάντα.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Θέλω να διευκρινίζονται κάποια πράγματα. Γιατί ορίστε, εσένα δεν έπεσε στην αντίληψή σου και ο κόσμος έχει μείνει με την εντύπωση διαβάζοντας αυτά τα έντυπα και βλέποντας κάποιες εκπομπές που λέγαν ότι η Ευριδίκη έκανε παρουσίαση και ήταν οι ΟΝΕ εκτός από τον Κωνσταντίνο που ήταν φίλος της . Άρα δεν είναι πλέον φίλος της.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Άκου τώρα.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Γι αυτό ας το διευκρινήσουμε τώρα γιατί ο κόσμος έχει μείνει με αυτή την εντύπωση.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Καλά. Είμαστε μια χαρά φιλαράκια, όπως πάντα. Τον αγαπάω και με αγαπάει. Βρισκόμαστε και για καφεδάκι και στο τηλέφωνο τα λέμε πολύ συχνά. Βέβαια είναι περιορισμένος και ο δικός του ο χρόνος και ο δικός μου. Αλλά για την συγκεκριμένη μέρα, με είχε πάρει τηλέφωνο την προηγούμενη μέρα ότι θα ερχόταν, και την συγκεκριμένη μέρα είχαν και δουλειά τα παιδιά στο μαγαζί και οι 4 που ήρθαν έφυγαν και πιο νωρίς , και κάποιες κάμερες ήταν και καλά εκεί για να δείξουν ότι έχουμε πρόβλημα και πρέπει να φύγουν πιο νωρίς. Είναι φοβερό. Και ο Κωνσταντίνος ήταν κρυωμένος, κάτι τέλος πάντων, έπρεπε να πάει στο μαγαζί αλλά είναι φοβερό αυτό που γίνεται.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Οπότε καλά έκανες και σταμάτησες να διαβάζεις τα περιοδικά απλά μερικές φορές μένει μετέωρο αυτό και ο κόσμος ποτέ δεν μαθαίνει την αλήθεια.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Όχι μόνο αποφεύγω να διαβάζω αυτά τα περιοδικά αλλά και κάποιες εκπομπές που είναι τόσο εκνευριστικές. Πραγματικά ρίχνουν τόσο πολύ το επίπεδο, είναι σαν να υποτιμούν την νοημοσύνη του κόσμου

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Πόσες φορές αισθάνεστε αδικημένοι όταν, ορίστε δεν ήξερες αυτά που γράφτηκαν και μπορεί ο κόσμος να έχει μείνει με την εντύπωση ότι εσύ αυτή την στιγμή δεν έχεις σχέση με τον Κωνσταντίνο.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Δεν θα απαντούσα κιόλας. Αν ο κόσμος θέλει να ασχολείται, ας ασχολείται.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Δεν σας κάνουν κακό μερικές φορές όμως βρε Ευριδίκη;
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Όχι. Και να σου πω ότι αν τελικά ασχοληθείς με αυτούς τους ανθρώπους και ανοίξεις το τηλέφωνο ή αν μιλήσεις σε κάμερα το λιγότερο που τους αξίζει πραγματικά είναι να τους βρίσεις για ορισμένα πράγματα. Τολμούν και έχουν το θράσος είτε να μπαίνουν στην προσωπική σου ζωή είτε να προκαλούν καυγάδες και ίντριγκες.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Το έχω ζήσει αυτό
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Άρα τους αξίζει να τους βρίσεις.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Το έχω ζήσει από μία συνάδεφό σου, πολύ καλή φίλη μου, όπου την έπαιρνα επί δύο τρεις μήνες τηλέφωνο, είχα απόκριψη όμως και κάποια στιγμή της στέλνω μήνημα Πάρε με και με παίρνει αμέσως και μου λέει, Συγνώμη βρε Τάσο μου αλλά με έχουν τρελάνει από μια συγκεκριμένη μεσημεριανή εκπομπή και τάχα θέλουν να μου κάνουν αφιέρωμα αλλά ξέρω ότι θέλουν να μάθουν αν είμαι με αυτόν
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Νατο λοιπόν.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Οπότε κλειστό το κινητό και ούτε καν να ασχολείσαι με αυτούς. Εμείς όμως θα ασχοληθούμε μαζί σου.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Να βγάλεις την απόκριψη Τάσο μου.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Όχι, τώρα κάνω το εξής , στέλνω κατευθείαν μήνυμα είμαι ο Τάσος σήκωσέ το. Εμείς θα ασχοληθούμε με την τελευταία σου δισκογραφική δουλειά , η οποία εδώ στο Κοσμοράδιο μας αρέσει πάρα πολύ και αυτό μπορείς να το διαπυστώσεις αν έχεις στην Αθήνα υπολογιστή, www.cosmoradio.gr και μπορείς επίσης να το διαπιστώσεις μέσω του Music control που μετράει τον τραγουδιστή και την εταιρία σου για να δούν πόσες φορές παίζεις την μέρα και την εβδομάδα. Γι αυτό δεχτήκαμε και να μπούμε χορηγοί στις δύο συγκεκριμένες εμφανίσεις - συναυλίες σου εδώ.
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Σας ευχαριστώ πολύ.

ΤΑΣΟΣ ΡΙΖΟΠΟΥΛΟΣ Γι αυτό και δεχτήκαμε να έχουμε πρώτη μετάδοση το Πιάσε με. Ευριδίκη Χίλια ευχαριστώ που ήσουν εδώ, καλή διαμονή, καλή συνέχεια
ΕΥΡΙΔΊΚΗ Ευχαριστώ πολύ.


Απο το Pathfinder Club: ALL ABOUT EVRI

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι φαν της Ευριδίκης γράφουν ...

Θέλει να κάνει παιδί με τον Κοργιαλά

Ταιριάζουμε