Συνέντευξη στο MAD.gr

H Ευρυδίκη ήρθε στο MAD και μας παραχώρησε μία αποκλειστική συνέντευξη για το www.Mad.gr! Γλυκιά, χαμογελαστή, με νέο στυλ και ανανενωμένη μουσικά, εμφανισιακά αλλά και σε όλες τις υπόλοιπες πτυχές της ζωής της (Ευρυδίκη λάμπεις!), μας απάντησε σε ό,τι τη ρωτήσαμε και σε ό,τι κι αν μας πέρασε από το μυαλό, με ηρεμία, υπομονή, σύνεση στο λόγο και ωριμότητα στη σκέψη.

Την "πιάσα-με" μάλλον στα καλύτερα της και αυτό είναι ένας καλός λόγος να σας παρουσιάσουμε τη συνέντευξη χωρίς άλλες συστάσεις και προλόγους. Απολαύστε την αποκλειστικά από το Mad.gr!

Για πρώτη φορά συνεργάζεσαι με συνθέτες και στιχουργούς εκτός του Γιώργου Θεοφάνους. Θα ήθελα να μας πεις πώς προέκυψε αυτό, και πώς πήγες τελικά?
Tο να κάνω ένα δίσκο με άλλους καλλιτέχνες και συνθέτες που παρακολουθούσα και θαύμαζα ήταν κάτι που το ήθελα και που το είχα συζητήσει με το Γιώργο. Και όταν και ο ίδιος άρχισε να γράφει τραγούδια για άλλους τραγουδιστές θεώρησα ότι ήταν κάτι που έπρεπε να γίνει, έπρεπε και εκείνος και εγώ να ανοίξουμε τα φτερά μας. Το θεωρώ εξέλιξη. Ετσι πλησίασα μαζί με την δισκογραφική μου, μαζί με την Δήμητρα την Τερρανόβα, τους ανθρώπους που ήθελα να συνεργαστώ. Η Δήμητρα πλησίασε αρχικά τον Γιώργο Δημητριάδη, ο οποίος αφού γνωριστήκαμε έγραψε τρια τραγούδια για εμένα και κάναμε και ένα παλιό δικό του διασκευή για το cd αυτό. Στην συνέχεια βρέθηκα με τον Δημήτρη τον Κοργιαλά. Μου έγραψε αρχικά το "Πιάσε Με" και στην συνέχεια μου έγραψε 5 τραγούδια. Μετά τον Δημήτρη ακολούθησε ο Γιώργος Αλουπογιάννης ο οποίος μου έγραψε ένα πολύ ιδιαίτερο τραγούδι το "Η Μοναξιά Μοιάζει Με Εσένα" και τελευταίος στην παρέα μπήκε ο Δημήτρης Καρράς, που είναι και ο μικρότερος και μου έγραψε δυο καταπληκτικά τραγούδια. Το καλό είναι ότι με όλα τα παιδιά έχουμε γίνει πολύ καλοί φίλοι. Σε αυτήν την προσπάθεια μου να κάνω νέες συνεργασίες βοήθησε πολύ το ότι ήξερα από την αρχή τι θέλω και ότι όλα τα παιδιά με είχαν δει και live! Πιστεύω ότι το αποτέλεσμα μας δικαιώνει. Είναι μια rock - pop δουλειά. Υπάρχουν φυσικά και κάποιες μπαλάντες. Kαι φυσικά ο κάθε συνθέτης έχει δώσει το δικό του στίγμα στον ήχο.

Κάνεις κάποιες εμφανίσεις στο Ηouse of Art. Μέχρι πότε θα είναι? Το ξέρεις ότι οι θαυμαστές σου ήδη τις θεωρούν πολύ λίγο? Σκέφτεσαι κάτι για μετά?
Εκανα 4 εμφανίσεις παρουσιάζοντας τα νέα τραγούδια και κάποια που είχα επιλέξει από παλιές μου συνεργασίες, από άλλους καλλιτέχνες που θαυμάζω και από το "Live και αλλιώς". Αυτό το κάνω κάθε φορά. Θα κάνω και άλλες εμφανίσεις παρέα με τον Δημήτρη Κοργιαλά αυτή την φορά και ξεκινάω μια περιοδεία σε Ελλάδα και Κύπρο και επιστρέφουμε σητν Αθήνα τέλος Μαρτίου πάλι στο House Of Art.

Παλιότερα θυμάμαι που η Ναταλία Γερμaνού σε αποκαλούσε ως την Ελληνίδα Joan Jett. Σε τιμά ή σε ενοχλεί η συγκεκριμένη σύγκριση? Βρίσκεις να έχει κάποια δόση αλήθειας?
Σαφέστατα μ' αρέσει πολύ και δεν με ενοχλεί να με συγκρίνουν με οποιονδήποτε ξένο καλλιτέχνη ειδικά αν τους θαυμάζω. Είναι τιμή μου. Η Ναταλία είχε κάνει αυτόν τον συνειρμό όταν με είχε δει live σε κάποιες συναυλίες να τραγουδάω τραγούδια της Joan Jett.

Οι fan σου ζητάνε τόσο ένα best of όσο και remix παλιών επιτυχιών σου. Έχετε σκεφτεί κάτι τέτοιο με την εταιρεία σου?
Δεν το έχω σκεφτεί ποτέ αλλά κάποια στιγμή το κάνει από μόνη της η εταιρία. Εγώ θα προτιμούσα να κάνω μια συλλογή με όλες τις μπαλάντες που έχω πει.

Πες μας για τη Eurovision. Καταρχάς αν θα ξαναπήγαινες αλλά και τη γνώμη σου για όσα συμβαίνουν τα τρία τελευταία χρόνια στην Ελλάδα.
Η συμμετοχή μου στον διαγωνισμό της Eurovision ήταν για μένα παιδικό όνειρο. Πραγματοποίησα αυτό το όνειρο όχι μόνο μια φορά. Πέρασα καταπληκτικά και το ξανάκανα. Είναι μια μουσική γιορτή. Και αν δεν το κάνεις για να επεκτείνεις την καριέρα σου αλλά για να περάσεις καλά και στηρίξεις την χώρα σου, δεν σε νοιάζει το αποτέλεσμα. Με αυτό το σκεπτικό θα ξαναπήγαινα και μάλιστα πιστεύω ότι το "Πιάσε Με" σαφέστατα θα μπορούσε να θεωρηθεί τραγούδι κατάλληλο για την Eurovision.

Από τα χρόνια που είσαι στη δισκογραφία, φαντάζομαι ότι έχεις πάρει μεγάλες χαρές. Έχεις νιώσει όμως και τεράστιες πίκρες τόσο που να σε φτάσουν πολύ κοντά στο να σκέφτεσαι να τα παρατήσεις?
Εχω πάρει μεγάλες χαρές και μεγάλες πίκρες. Σε καμιά περίπτωση όμως οι πίκρες δεν με παίρνουν από κάτω, γιατί είμαι άνθρωπος αισιόδοξος, πιστεύω στον εαυτό μου, είμαι πεισματάρα, κάνω όνειρα, και οι δυσκολίες με πεισμώνουν ακόμα πιο πολύ, άρα οτιδήποτε άσχημο με κάνει να παλέψω περισσότερο για να αποδείξω στον εαυτό μου καταρχήν ότι μπορώ να κάνω περισσότερα. Για αυτό μετά από 13 χρόνια είμαι ακόμη εδώ με πολύ όρεξη.

Καταφέρνεις να διατηρείς μία ισορροπημένη σχέση ανάμεσα στην καριέρα σου και στο ρόλο της μητέρας? Νιώθεις ότι κάποιες στιγμές παραμελείς κάτι από τα δύο?
Προσπαθώ να κρατάω τις ισορροπίες. Στην αρχή με δυσκόλεψε πολύ αλλά νομίζω ότι άρχισα να τα καταφέρνω όταν κατάλαβα ότι για να είμαι εγώ καλά χρειάζομαι και την δουλειά μου και την οικογένεια μου. Αφιερώνω πολύ χρόνο στον Αγγελο, όταν όμως πρέπει να λείψω από το σπίτι για κάποια δουλειά, λείπω. Ο Αγγελος το καταλαβαίνει και το κατανοεί γιατί του έχω δώσει να καταλάβει τη δουλειά κάνω. Πιστεύω ότι για να κρατήσει κάποιος τις ισoρροπίες πρέπει να καταλάβει ότι όταν του λείπει το ένα από τα δυο τότε δεν θα είναι ολοκληρωμένος. Εγώ χρειάζομαι και τα δύο για να είμαι η Ευρυδίκη που ξέρει ο Αγγελος, και που ξέρει κι ο κόσμος και για να είμαι κι εγώ καλά.

Ο γιος σου παρακολουθεί τις κινήσεις σου? Ξέρει ότι έβγαλες άλμπουμ, ότι εμφανίζεσαι live, έχει έρθει ποτέ στο στούντιο κτλ ή τον αφήνεις τελείως έξω από όλα αυτά?
Στο σπίτι ακούμε μουσική μαζί, ακούει τα τραγούδια μου και κάνω και μαζί του πρόβες. Συμμετέχει αλλά δεν του αρέσει να είναι ο ίδιος στις κάμερες για αυτό και δεν τον έχω βγάλει στην τηλεόραση ούτε και έχω φωτογραφηθεί μαζί του.

Έχεις ζηλέψει κάποιο κομμάτι άλλου καλλιτέχνη? Έχεις ακούσει δηλαδή κάποιο που να σκεφτείς πόσο πολύ θα ήθελες να το έχεις πει εσύ?
Το τραγούδι που μου αρέσει πολύ τελευταία και το λέω και στις εμφανίσεις μου είναι το "Τράβα Σκανδάλη" από το νέο δίσκο της Πρωτοψάλτη.

Τι ακούσματα είχες από μικρή, από την οικογένεια σου? Και θέλω να μας πεις και να υπάρχει και είδος μουσικής που δεν αντέχεις να ακούς.
Μεγάλωσα με διάφορα ακούσματα. Ταυτόχρονα μπορεί να άκουγα Edith Piaf που μου άρεσε από μικρή, αν και ήταν περίεργο για παιδί, αλλά το άκουγε ο πατέρας μου, άκουγα κλασσική αγγλική και αμερικάνικη σχολή όπως Barbra Streisand, σαφέστατα άκουγα Νταλάρα, Μαρινέλλα και Χατζιδάκι, αλλά και την ποπ της μουσικής ώς πιτσιρίκα, όπως Madonna.
Δεν μου αρέσουν τα πολύ λαϊκά και τα πολύ ¨σκληρά" τραγούδια, όπως η "Heavy Metal" μουσική.

Πώς διασκεδάζεις? Είναι θέμα χώρου, χρόνου, timing ή μόνο παρέας πιστεύεις?
Δεν υπάρχει πολύ ελεύθερος χρόνος αλλά όταν έχω προτιμώ να τον περνάω σπίτι με φίλους, ήσυχα βράδια με τηλεόραση και φαγητό. Οταν βγαίνω μ' αρέσει πολύ το cinema και πολύ λίγα clubs, συγκεκριμένοι χώροι όμως και όχι πολύ συχνά.

Πού ξοδεύεις τα περισσότερά σου χρήματα?
Σε ρούχα.

Ποιο ταξίδι που θα ήθελες πάντα να κάνεις, δεν έχει πραγματοποιήσει ακόμη?
Ενα ταξίδι στο Μεξικό κάποια στιγμή.

Ποια είναι η σχέση σου με το internet?
Τώρα άρχισα να ασχολούμαι με το internet. Κυρίως ενημερώνομαι μουσικά και διαβάζω σχόλια θαυμαστών και φίλων στα διάφορα site που έχουν φτιάξει. Οταν θα αποκτήσω καλύτερη σχέση θα γίνω πιο fan.

Κάνε μας μία ευχή, για σένα και για τους αγαπημένους σου ανθρώπους.
Να έχουμε υγεία γιατί είναι το πιο σημαντικό το να είσαι καλά. Ολα τα άλλα έρχονται. Από εκεί και πέρα να πιστεύουμε πάντα στον εαυτό μας και αυτό το λέω και σαν συμβουλή!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι φαν της Ευριδίκης γράφουν ...

Θέλει να κάνει παιδί με τον Κοργιαλά

Ταιριάζουμε