20+1 EΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΙΔΙΚΗ

Μια γλυκιά παρουσία με βελούδινη φωνή. Το κορίτσι που ξεκίνησε με ένα τραγούδι για την Κύπρο, πριν από μερικά χρόνια στο διαγωνισμό τη Γιουροβίζιον και κατάφερε με σταθερά βήματα να πραγματοποιήσει πολλά από αυτά που ονειρεύτηκε. Πάντα ονειροπόλα και τρυφερή, απαντά με το δικό της ξεχωριστό τρόπο σε 20+1 ερωτήσεις.

1. Αγαπάς...
Αγαπάω πολλά πράγματα. πάνω απ' όλα αγαπάω το γιο μου, την οικογένεια μου. Προσπαθώ να αγαπάω όλο το κόσμο. Και, βέβαια, αγαπάω και τη μουσική.

2. Μισείς...
Δε θα 'λεγα ότι μισώ. Δε μπορώ να μισήσω. Εκνευρίζομαι με πολλά πράγματα, πληγώνομαι πολλές φορές, αλλά δεν μισώ. Τελικά, ότι και να μου κάνουν, δεν μπορώ να κρατήσω κακία σε κανέναν.

3. Σε ενθουσιάζει...
Μα είμαι παιδί και σαν παιδί ενθουσιάζομαι εύκολα. Ενθουσιάζομαι με μια καλή παρέα, με αγαπημένους φίλους. Τελευταία, πήγα με το γιο μου στην Ντισνεύλανταντ. Εκεί να δεις ενθουσιασμό...

4. Σε απογοητεύει...
Με απογοητεύει το ψέμα. Το να μην είναι ειλικρινής κάποιος μαζί μου. Κι όταν οι άνθρωποι είναι κάτι άλλο από αυτό που δείχνουν.

5. Θαυμάζεις...
Πρώτα απ' όλα τους ανθρώπους που έχουν αστείρευτη φαντασία. Τους ανθρώπους που ασχολούνται με τις τέχνες. Θαυμάζω όλους αυτούς που έχουν τη δύναμηκαι ρισκάρουν κάτι που εγώ δεν κάνω. Όχι ότι είμαι αδύναμη, απλώς φοβάμαι να ρισκάρω.

6. Σε ενδιαφέρει...
Να γίνομαι καλύτερος άνθρωπος. Να είμαι καλή μητέρα ή, αν θες, πιο σωστή μητέρα και να είμαι φίλη με το παιδί μου. Με ενδιαφέρει, επίσης, να γίνομαι όσο το δυνατόν καλύτερη στη δουλειά μου. Αυτό είναι κάτι που απαίτει κόπο, πιστέψέ με.

7. Σε ανησυχεί...
Το αύριο. Το άγνωστο, αυτό που δε ξέρω.

8. Έχεις στόχους...
Από μικρή έβαζα στόχους και είμαι τυχερή γιατί κατάφερνα επίσης από μικρή να τους πετυχαίνω.

9. Δυνατό σήμειο...
Δεν μπορώ να το πω εγώ, ίσως γιατί δεν το ξέρω. Πάντως, τα θετικά που βλέπω σε μένα και ίσως αυτό να είναι και το δυαντό μου σημείο, είναι ότι είμαι ευγενική σε υπερβολικό βαθμό.

10. Αδύνατο σημείο...
Το ότι σκέφτομαι πολύ τους άλλους. Ανέχομαι πολλά πράγματα και δε θέλω ποτέ και με τίποτα να στενοχωρώ κανέναν.
11. Σου λείπει...
Και σε ποιον δεν λείπουν πράγματα. Πολλές φορέςμου λείπει να είμαι κάπου και να είμαι ο εαυτός μου. Τι θέλω να πω μ' αυτό; να μπορώ να συμπεριφέρομαι έτσι όπως μου αρέσει και χωρίς τα πρέπει.

12. Νοσταλγείς...
Tα παιδικά μου χρόνια, την οικογένεια μου και την Κύπρο -να μην το ξεχνάμε αυτό.

13. Εμπιστεύεσαι...
Πολύ εύκολα(γέλια). Ότι μου πουν το πιστεύω. Αφού, για να συ δώσω να καταλάβεις, πολλές φορές αναγκάζομαι να το ρωτάω δύο φορές για να σιγουρευτώ.

14. Ελπίζεις...
Σε ένα καλύτερο αύριο. Για μένα, το παιδί μου,για όλο τον κόσμο. Και να μπορέσω να καταφέρω να κάνω καλύτερα πράγματα.

15. Θυμώνεις...
Που και που. Για να σοβαρευτούμε: Όταν νιώσω ότι κάποιος με εκμεταλλεύεται, τότε θυμώνω πολύ. Αλλά, αυτό είναι όλο, δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο, μόνο θυμώνω.

16. Αγωνιάς...
Για τα πάντα. Για την καινούρια μου δουλειά, για τα τραγούδια, για τις συναυλίες μου -εκεί να δεις αγωνία.

17. Χαίρεσαι...
Σαν παιδί. Χαίρομαι όταν χαίρονται οι άνθρωποιγύρω μου και όταν βλέπω το γιο μου να χαμογελάει.

18. Σε χαρακτηρίζει...
Το ότι είμαι στο κόσμο μου. Ότι είμαι πολύ ονειροπόλα.

19. Αποφεύγεις...
Τις κακοτοπιές.

20. Ένα 24ώρο χωρίς υποχρεώσεις...
Θα έμενα σπίτι με ένα βιβλίο, ακούγοντας μουσική πάντα, γιατί η μουσική με χαλαρώνει.

20+1. Αυτό που σκέφτεσαι...
Την Κύπρο και τον Άγγελο μου, το γιο μου, και τις δύο πόλεις που αγαπάω και είμαι μοιρασμένη ανάμεσα τους, τη Λευκωσία και την Λεμεσό. επίσης, σκέφτομαι και την καινούρια μου δισκογραφική δουλειά και το λέω αυτό γιατί αυτή τη φορά έχω γράψει κι εγώ τραγούδια.
Αυτή είναι έκπληξη!
Απο το περιοδικό: ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι φαν της Ευριδίκης γράφουν ...

Θέλει να κάνει παιδί με τον Κοργιαλά

Ταιριάζουμε